söndag 18 maj 2008

Vid vägkanten på väg hem.

Foto: Linda Friman.

(klicka bild)

Även det som är litet i naturen kan vara bland det vackraste! Kolla vilka fantastiska färger!

Helgen med gänget gick alldeles för fort och vi var alldeles för spridda. Några bodde där, vi där, andra bodde långt bort, en del på gångavstånd från oss. Spridda skurar alltså. Stämman gick bra men inte så mycket folk. Föredrag med Clas, Håkan och Anders. Styrelsemöte hade vi också. Som vanligt käkade vi tillsammans efteråt. Sen blev det inte så mycket mera...jag saknade dem allihop redan då jag vaknade imorse på hotellrummet. Knep faktiskt lite i magen! Vet ju att det kan ta lång tid till nästa gång vi ses om det vill sig så...Min lilla kära indian fyllde år igår och hela Norge höll på henne och jag har förstått att hon blev ordentligt firad av många! Har lovat att ta med henne ut på middag framöver. Hoppas hon fick blommorna ordentligt! Imorgon fyller en annan vän. Grattis S.A! Jag är sketslut, så här sätter jag nattipunkt

Inga kommentarer:

Populära inlägg