lördag 24 maj 2008

Längtar.

Foto: Linda Friman. Vad tomt det är när mina killar inte är hemma i alla fall va? Moa är inte heller inne och det är inte jag heller igentligen, skulle bara in å spraya näsan. När jag kom in insåg jag att det vore inte helt fel med en paus från solen. Sen Thailand tycks jag inte kunna få nog! Jag som aldrig varit nåt för att vara i solen förut? Konstigt? Och ja, jag vet...inte vara i solen när man e´ förkyld! Då gror det igen ännu mer. Eller är det bara en gammal skröna det där att förkylda "männsker" inte ska va i solen? På bilden ska jag få en puss och tro´t eller ej, jag fick den i sista sekund. Han insåg väl att min snabel inte skulle va så god att bita i trots allt! Där är han ca 3 år. Tror det är den bästa bilden jag har. I alla fall den käraste! Har en på Mosing också men den får vi ta en annan gång.

Inga kommentarer:

Populära inlägg