torsdag 29 maj 2008

Tänk er mig som lugn? Omöjligt!

Jag fnittrade mig igenom Gastron! När plastringen man får i munnen för att inte bita sönder instrumentet kom på plats gjorde spykänslorna det också. Så det var bara för dom att trycka i mig 2.5 mg lugnande. Hade velat slippa men det blev ju lite yrsel så här mitt i vardagen, jag tackar ja! När jag blev vid mina sinnes igen låg jag i korridoren å glodde in i väggen. Äh, tänkte jag - bäst att passa på medans kroppen är avslappnad, så jag dura av en stund. Ca 20-25 min. Snarksnark. Sen började jag fnittra igen! Läkaren satte sig på huk bredvid mig och log sitt bredaste! Kunde väl inte annat eftersom jag va så lyckelig! Magen såg fin ut och ett prov har tagits från tolvf.tarmen och svar väntas om 2-4 veckor. Sen väntas tid till en röntgen.

Såg att min kära indian varit här...tycker om! Ska väl se till att "titta" förbi snart, kram så länge!

Inga kommentarer:

Populära inlägg