onsdag 14 maj 2008

SOL!

Ni tror väl inte jag gör annat men idag har jag legat i solen igen. Under täcke och med kudde. Kan inte låta bli. Fast vindarna är lite så där så håret på armarna reser sig (därav täcket.) Det är det skönaste som finns att låta strålarna värma ansiktet, slumra en stund. Det är sann avkoppling så här en vardag! Inne brummar tvättmaskin och diskmaskin. Så lite "nytta" gör jag allt. Hahaha, jag har det för bra! Imorgon börjar allvaret igen. Förmiddag. Fredag åsså. OCH när jag kommer hem då så har förhoppningsvis Håkan och co kommit och väntar på mig? Så bär det iväg till Karlskrona över helgen med gänget! Sen jobbar jag fram till nästa frivecka. Sade jag att jag har semester om sex veckor? Hehehe, nu va jag nästan lite retfull? Nåja, semester tackar jag inte nej till fast det är väl tidigt? Jobba hela sommarn sen när alla andra har semester hur kul blir det? Andreas semester startar när jag börjar jobba igen...Men som jag sa: - Jag har det för bra, mmmmmm. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Populära inlägg