onsdag 7 maj 2008

Morr(n).

Foto: Linda Friman.
- Sov länge idag, sa han jag samåker med till jobbet. Jo du ,den sömnen får jag längta efter tills imorgon. Vaknade första gången 08:27, sen 10:43. Kulkul, när man har en natt kvar. Fast sen å andra sidan har jag ju frivecka igen efter 06:00 när jag kommer hem. AAAH, härliga tider, strålande tider! Och fint väder å allt? Jojo nu har man flyt minsann! Förra friveckan va ju kanon på väderfronten! Fortsätt så här kära sol! Bilden är tagen på Öland för ett par år sedan. Fast då var det roligare på stranden...I år kan i alla fall Mosing simma så henne får man väl ta upp när läpparna är blå? Så fortsätt sol, fortsätt!
När barnen var hämtade och jag stod med maten hörde jag ett konstigt "murrande" utanför och fick en överraskning som heter duga! Jag gick ut för att kolla motorljudet som lät nära och när jag rundar husknuten står det "någon" och parkerar sin BMW 1000cc framför huset. Efter några sekunders grävande i den avtrubbade hjärnan noterade jag två saker och kände igen. Så paff och glad jag blev! Vad kul att DU tittade förbi och överraskade! SÅ häftigt. Nästa gång vill jag åka med en sväng! Men inga bakhjulsfasoner det säger jag bara :)
Glassbilen har varit här, nu är alla ute och jag fick en stund för mig själv, då sitter jag här? Satt i solen en stund men en viss liten tjej härjar så mycket med de andra ungarna så jag gick in. Andreas härjade om stegräknaren. -Kan du inte gå utan den då? Muttermutter...han gick till slut. Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vem var det DÅ på BMVn?????????????????????????

Anonym sa...

Hemlit skrattar Linda. Kommer sen...

Populära inlägg