torsdag 26 november 2009

Hahahaha!

Så lättlurad man kan vara!
Men inte mera lättlurad än att jag kan kolla upp saker jag med.
Igår var jag på en s.k seans.
Det var väldigt känslosamt, det var det.
Lite konstigt bara att denna människa skulle börja fippla med batterierna till sin bandspelare innan hon började "känna in andevärlden"?
Så lägligt att hon fick gå till sin man för att byta batterier på nedervåningen där han satt instängd i ett rum med dator.
(Väldigt konstigt att inte något av de sex batterierna som låg på bordet framför mig funkade va?)
Lägligt också att min bil stod utanför den behjälplige makens fönster.
Lätt att kolla upp vem bilen står på.
Söka på nätet är lätt.
Där finns det mesta.

Även denna blogg.
De kan sina saker, jo ni!
Men helt bakom är jag faktiskt inte!
Jag kan kolla upp saker jag med!
Och nu är det så att jag VET att ni varit inne på bloggen här vid den tidpunkten jag var hos er!
Snopet eller?
Då går det ju också ihop att min väns CD (därav bandspelaren) inte innehåller lika många detaljer som stämmer! Henne kunde ni ju inte kolla upp på samma sätt!?
På min CD fullkomligt sprutar det fram detaljer som stämmer!
Detaljer som går att finna på den här bloggen om än något friserade, duktigt!
Så stämde mitt horoskop!
Förbannade bluffmakare!
Var glada att jag inte går ut med vilka NI är o var ni BOR!
Fast lite kul var det!
Hoppas ni hade det också?
Ni kanske lyxade till det med en god middag på kvällen?

10 kommentarer:

Linda sa...

Min vän satt ca fyrtiofem minuter innan mig så maken hade gott om tid att kolla upp mig och sedan snabbt informera sin fruga när hon gick ned för att få friska batterier till sin bandspelare.

Anonym sa...

Usch för sånt luren drejeri!! Men vad kul det hade varit om vi säger att du haft tex. min bil och du hade fått höra om mej istället för dej :)) Synd att det är så långt bort annars hade jag nog lånat någon annans bil tex Irre's och åkte dit :)))

AC

Linda sa...

Ja vad häftigt det hade varit!

mamma sa...

Jaa du Linda dom visste inte vilken person dom hade att göra med. Det var en stor miss för dom att du avslöjade lurendrejeriet....
Jag kanske skulle gått ett steg längre och avslöjat dom.....???????

Sofie sa...

Men fy vad tråkigt. Så pinsamt! Hoppas att de kikar in på din blogg igen och läser.
Kram

Moster sa...

Alltså du är ju bara så häftig.Jag tror inte på såna men inte fasen skulle jag märka o klura ut hur dom gjorde.

Viktor sa...

Dom vet hur dom ska göra. Tjäna snabba pengar på sökande personer. Du såg igenom "mediet" och dennes "kumpan". BRA! Vet vem det är så varna din omgivning bara

Unknown sa...

Hej Linda! Snyggt jobbat! Du gör en ordförande stolt. Det är precis det här som är kritiskt tänkande. Jag tycker gott att du kan skriva ut namnen på dem som lurade dig. Skadar inte att varna andra.
Clas

Mats sa...

Haha vilken genomskinligt bluff. Du kan dina saker du Linda. Du är skärpt... det här hedrar dig. Skriv en artikel, gärna i UFO-Raden och berätta om det här, gärna även vilka dom var....jag tar in artikeln direkt.
Mats

"Terese" sa...

Hahahaha, ser att intresse finns från BRO åxå. Kanske fötterna börjar bli lite kalla............

Populära inlägg