måndag 5 maj 2008

Tulipaner å maskeroser! Och handbroms...





Emil i grönskan och ogräset. Vet att jag borde göra något åt det där otyget som heter maskros men det känns ogjort varje gång. Om man en dag gått och dragit upp dem med rötterna och nypit bort blomknoppar från gräsmattan så nog "förbanskat" lyser det gula, fina, dagen efter ändå? På mååååånga ställen!

Och vad får jag se nu? Emilaplutten har ingen hjälm på huvudet! Ska gå å "knipa" honom direkt för jag tog bilden precis....

Inte nog med att jag är vimsig, jag är halvblind också, hahaha! Att jag inte såg det när jag knäppte? Andreas fick susa in till stan och fixa någon packning till min handbroms. Ja, till min bil alltså. Det är skönt med en bilmekaniker ibland. Billig är han också. Ett mål mat, en kram och puss som tack. Det är jädra inte alla som har det! Stackars dom som måste lämna in till svindyra verkstäder? Mm, men nu vet jag vad som väntar när han är färdig med min lilla bil. - Ska du inte sälja den snart?

Får väl kasta ut en trevare här då? Är någon intresserad? (Men vänta tills han fixat den hihi. Bild kommer snart.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skicka info om bilen... Jag är kanske intresserad om jag kan få tummen ur och fixa till kortet någongång *L*
KRAM -Jessie-

Linda sa...

Kör hårt,gumman! Sätt en månad du ska ha kortet och gå spikrakt så har du det snart i din hand. Låt ingen tumme hindra dig *L* KRAM

Populära inlägg