tisdag 17 februari 2009

Kul kul kul...

...när jag öppnade min sida här på datorn var hälften av ikonerna på skrivbordet väck!
NÅGON har varit och rensat bestämt, å det är inte jag!
Programmen finns ju kvar förvisso men inte där jag vill ha dom!
HUR får jag dit dom igen?
Jag är ju inte så avancerad vad det gäller datoriseringsutformningen si!
Inte ord heller;). Mycket påhittat blir det!
Inte som på jobbet. Där kan det bli vad som helst!
Fast de flesta förstår ändå vad jag menar.
Tror jag, verkar det som...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du får fråga "runt i rummet" vem som skojar med dej. Glöm inte tacka om dom kommer tillbaka bara

Anonym sa...

Ska bli!

Anonym sa...

Gå ut till skrivbordet, se till att ha alla program stängda. Sen klickar du på Ctrl+Alt+Delete två gånger. Och så är ikonerna tillbaka.

Linda sa...

Hm? Jag får nog prova det på någon annans dator först;)
Ha ha ha. Nä då. Tack, jag ska pröva.

Linda sa...

Ännu kan jag inte tacka "någon" för hjälpen. Det fungerade INTE...ju!

Anonym sa...

Hehe! Jag vet! ;)

Linda sa...

Prrrt!

Populära inlägg