onsdag 28 maj 2008

Kryddan!

Imorgon ska det sväljas slang! Nervös? Nä, det är jag inte. Men jag är sugen på nåt sött att äta. Visst får jag äta men inte efter tolv inatt. Fast det är bättre att vara på den säkra sidan så jag har inte ätit sen middagen. Druckit saft, vatten, lite kaffe, mera vatten. Så det blir väl ett farsligt spring och skvättande inatt?
Fick finbesök tidigare ikväll. DU är för go!(Det var Andreas han sökte men han var ju iväg med Emil på fotbollen) En riktig myspyskille är inte varje dag man får prata med? Lovade att komma förbi nån dag å kolla på deras nybyggda hus, tillsammans med hela familjen.
Vet du vad? Du och våran katt Benny har samma stil när ni går ;) Lite slängigt och vingligt haha! Natti...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går bra gumman. Mamma tänker på dig.

Anonym sa...

Jag står bredvid o håller dej i handen gull.vet ju du.. kram smålandsindianen

Populära inlägg