lördag 2 augusti 2008

Spättan!

Dra in magen fick jag göra! Jisses, va kul det är med MC. Det måste vi göra om! En mindre hjälm måste införskaffas bara:) Far och jag tog en repa upp till Ramsen för att han skulle ta Simborgarmärket. Det gick hur bra som helst med det. Flisan tog baddaren! Hon var mer under vattnet med huvudet än över. Va uppe o tog luft i princip, haha. Mysan simmade på rygg o va jätteduktig! På måndag klarar hon märket också jag lovar! Vidare hade jag kunnat åka hoj HELA dagen...(tack för hjälpen med Moa när jag va iväg)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Rubriken + röd = Rödspättan

Anonym sa...

HEHE, OWE!

Anonym sa...

Fel

Anonym sa...

Då e det den bättre hälften?

Anonym sa...

Varför skulle det vara den bättre hälften????????????????????

Anonym sa...

Varför ? jo de e ju bara så
böhövs ju inte ens ifrågasättas

Anonym sa...

hrmf!Nu räcker det. Vill ni träta får ni göra det "hemma" inte här;)

Populära inlägg