måndag 11 januari 2010

Nyhetstorka?

På Aftonbladet kan man nu läsa om vad jag såg på en TV-dokumentär för ett flertal år sedan. Tycker mig se mer och mer sådant i tidningen...gamla sensationsnyheter när mord, massdöd, naturkatastrofer och annat elände tryter kan kvitta!
Var har alla STORA glädjande nyheter tagit vägen? Måste väl finnas massor i världen!?
Ungefär som på tv:ns nyheter en nyhet är bara intressant om det är hemskt o tragiskt?!
Ett litet gulligt "simpelt" exempel, det finns ju andra ex men:
Skulle någon and byggt bo på tv-husets tak får den sju sekunder innan programmets slut...

6 kommentarer:

Anonym sa...

fasen va sur du ä rå ?

Anonym sa...

Det har man väl rätt att vara ibland. Säkert du åxå

Linda sa...

Så kan det vara ibland:)
Och bloggen är ett ställe att avreagera sig på.
Hur banalt det än kan tyckas vara.
Inte kräver jag att alla ska tycka som jag.
Tyck gärna att jag är sur.
Det gör inget. Jag är ju det...ibland.

Anonym sa...

OCH - när ska du gå med i Facebook då?

Linda sa...

Jaa, när ska jag det?

*Jezzan* sa...

Det undrar även jag ;)

Populära inlägg