måndag 16 mars 2009

PTRinvigning idag!

Det är kul att något sådant sker i dessa tider.
Någon som törs satsa.
Några.
Idag är det invigning på den nya skolan här i Holsbybrunn.
Det känns "lite stort" om man nu kan säga så?
Mer om denna skola skriver jag lite senare...

Det var segt att få benen över sängkanten imorse.
Emil var redan fastklistrad i fotöljen vid tv:n när jag skröplade mig opp.
Moa gnällde och vände sida när jag försökte väcka henne.
Men det gick till slut.
Kvart i åtta då vi som regel brukar åka satt hönan fortfarande och åt frukost.
Jag ville väl snabba på henne lite men vet ju att pressar man där så slutar hon ju äta.
Jag är glad att hon får i sig nåt alls på morgnarna så jag knep igen;).
Kan faktiskt det.
Ibland.

Nu go vänner ska jag gå och skrubba nattlorten av mig.
Ska till stan och glida!
Fika med vän och sen handla.
Kylskåpet tror snart att vi övergett det.

Till Ozzy.
För mig är du nr 1. Puss på nosen!


Och till alla som läser här:
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK detsamma till dej

Populära inlägg