söndag 22 mars 2009

Den bästa födelsedagen...

Så sa Emil innan han somnade igår kväll.
Och det fast vi inte kom upp i tid att gratta honom på sängen.
Vi hade bestämt att kliva upp vid sex å överraska honom med massa paket.
Kvart i sex vaknar jag av att någon håller sitt ansikte ca två centimeter från mitt och säger:

- Har du inget att säga till mig idag, mamma?

Åhåhåhåååå!

- Jo, men inte innan jag vaknar, älsklingen min, svarar jag och han bara ler!

Det var den överraskningen det...På bilden har det gått en halvtimme sedan uppvaknandet.
Han fick en bil! Och långtradare och en del annat.
Grabben kan säkert rada upp sina leksaksbilar på en sträcka av 1 km, men blir ändå alltid lika glad för en ny!
På dagen var vi som sagt och bowlade.
Och minsann slog han en strike!
Han studsade, armarna över huvudet och jublade precis som bara han kan!
Sen åkte vid till Arena och käkade kebab.
Det hade han bestämt.
Eftermiddagen blev det tårtkalas med mormor Birgitta, morfar, farmor och Gunnar.
Fler presenter.

Inga kommentarer:

Populära inlägg