onsdag 4 mars 2009

Snurrat runt...

...halva natten och ändå var jag "så in i bömben" trött igår kväll?
Vaknade vid ettiden, sen var det kört.
Skickade iväg: Ha en bra resa hem-sms, till Thairesenärerna och fick svar nästan direkt.
Då skulle de strax ombord.
Så nu har de en stund kvar däruppe.

Nu sitter jag här!
Kaffet är drucket, barnen snusar så gott i sängarna.
Katterna springer ut och in (jag fram och tillbaks)
KAN de inte gå ut samtidigt?
Och när jag släppt ut den andra ska den första in.
Den tredje sitter och väntar två meter från dörren.
När jag gått in i ett annat rum, vad händer då?
-Mjoooooo, vid dörren.
DÅ minsann ska den tredje ut.
Och då möter vi nr två som ska in igen.
Tar lite mat, utsvulten som han måste vara efter den ansträngande minuten ute;)
Men för närvarande är alla tre ute.
Nr ett och två släppte jag ut innan jag gick hit.

Inga kommentarer:

Populära inlägg