tisdag 24 mars 2009

Jamen...

...verkar som vintern tagit nya tag.
(rycker på axlarna)
Har precis svarat på lite kommentarer, bla ang Neocountern.
Verkar som den "stannat".
Nåja den kickar väl igång igen?
Den hade ju dåndimpen igår. Jag bara satt å stirrade!
Trodde inte mina ögon. Ca 200 registreringar, uppåt en fyra fem i minuten ibland.
Drottningholm, Skoghall, Piteå, Fogdarp, Cambride, Bankok, Öckerö, m.fl.
Australien, Grekland m.m.
SÅ KUL!
Sen verkar det som att den har svårt för dom som går in trådlöst?
Rätta mig någon som vet om jag har fel!
En rolig manick är det och kickar till att fortsätta ännu mer.
Hej på en stund.
Källartrappan ska målas klart. Och nu har jag en ramp att stå på, så ramlar jag studsar jag inte nerför trappen i allafall.
Fast det skulle nog se kul ut? Boing, Skadamp, Splatt!
Åtminstone som det ser ut i min fantasi!
Ses.

Inga kommentarer:

Populära inlägg