onsdag 18 juni 2008

Semester va de...brrr.

Jaha, om det ändå inte regnar så kan väl de här tjocka gråa molnen ge sig iväg tycker jag. Och denna kalla vind. Nu saknar jag solen igen! Värme. Är sommaren "slut"? Jag vet att det är löjligt, men jag har semester NU. Och vill ha det där gosiga vädret då man vaknar på morgonen och öppnar ytterdörren och det är värme och man vill ut å kisa direkt fast man knappt är vaken. Låta solstrålarna väcka den sömniga kroppen!
Nu har första halvan på min första semestervecka redan kommit. Det går för fort!
Nä, nu ska jag inte gnälla mer idag. Det var ransonen det...

Undrar om min goe hm landat i Spanien ännu? Vet inte riktigt när fast hoppas att det är färska apelsiner som gäller nu i allafall? Jag saknar o längtar tills jag får träffa de underbara vännerna där! För det ska jag. Nån gång!

Inga kommentarer:

Populära inlägg