måndag 2 juni 2008

Bloggtorka utan brandrisk.

OTROLIGT SKÖNT UTE NU! 22,5 grader i skuggan och nyduschad som jag är, är jag ändå så sugen på en promenad. Fast det får va. Jag är sketslut å ska ju upp tidigt imorrn med. Nä, det får räcka med macka och en halvliter dricka. Ungarna badade till 19 ikväll. Så fick de springa upp o skölja av sig kloret. Sen skjutsade jag hem S. Skämdes lite att det blev så sent men man har hur svårt som helst med klockan nu, det är inte bara barnen som inte har ett "hum".

Förmodar att det blir lite glest här på min blogg ett tag för det är inte så lockande att sitta här nu. Men det kommer mulna dagar o då kan jag ju säkert få igång det igen och berätta om mina tokerier. Eller inte. Faaaast det förstnämnda är nog mest troligt, eller hur? Jag önskar er gonatt. Kanske ses vi imorgon, kanske inte?

Och till min "tvåhjulige" medtrafikant, kör försiktigt, glöm inte att du är värdefull å att jag älskar dig! Vi kanske ses imorgon bitti igen? Natti...

Inga kommentarer:

Populära inlägg