fredag 13 juni 2008

Den största jag sett!

Få människor har imponerat mig genom åren. Då pratar jag utseendemässigt. Men ikväll tappade jag faktiskt hakan. Vi åkte på bilspeedway och det var när jag var på väg till toerna som hakan lossnade från fästena. Fick dra den tillrätta där jag satt sen;) Det var det STÖRSTA jag sett! Eller det förresten, HAN var av kött och blod som du och jag. Men vilken överdimension, jag höll på att ramla! Där stod han, Sveriges starkaste karl och skrattade världens varmaste skratt! Magnus Samuelsson...har väl sett honom på tv många gånger och visst, maffig har man väl tyckt att han ser ut, men hallå!? Här snackar vi stor! Suck! Skulle jag snubblat på honom hade jag fått gratis "studs" hem och han hade inte ens märkt av det, hahaha!

Inga kommentarer:

Populära inlägg