söndag 1 juni 2008

Nedräkningen har börjat!

All energi är bortblåst för i dag tror jag. Vi åt gott (grillat) sen gick luften ur. Vill bara sova. Vi ska åka å köpa varsin go glass så småningom i alla fall. Så ska väl disken fixas. Vidare börjar den vanliga "villintebörjajobbaimorgon" att byggas upp inom mig som alltid då jag varit hemma på frivecka och dyligt. Men nu är det ju bara åtta skift att klara av sen har jag ju semester äntligen. Skolavslut och Status Quo stundar och DET är ju något att längta efter, inte sant? Ska bli mysigt att rå om mor ett par dgr på tu man hand.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dom goa orden. jag hoppas att jag får rå om dej åxå, alltså får vi rå om varandra. Det är en härlig tanke att ha med sig. Ligga på hotell och njuta av RIKTIG musik. Snart Linda, snart!

Populära inlägg