måndag 13 oktober 2008

Nytt inlägg

kommer här. Fy va tråkigt det måste ha varit att se det förra fantasilösa inlägget hela hälja?
Då sa jag göra er redigt besevikena nu mä!
Den häringa dan har gått i trötthetens tecken förstår i...
Men jag har gett mig tjyven på att piggna te fort denna vecka.
En kan ju inte gå å såsa när en e lediger heller?
Nja, stora ord kanske.?
Hur som helst så tog "Ramidamdan" och jag varandra i hand på att vi ska ut och gå eller cykla varje dag fram till nästa arbetsperiod! Vi konstaterade nämligen att om vi inte skärper till oss kan vi användas som julgrisar i år!
Vi har gått upp i vikt båda två. Jag till 73 och han till 93!
Nu är det stopp! (igen)
Och inga fespromenader. DET SKA VA PULS!
Lika bra att erkänna att jag svek direkt !
Jag fick puls bara av att kliva ur sängen idag så jag vill faktiskt inte plåga kroppen. Den värkte redan igår inför tolvtimmarspasset så den är väl värd att vila åtminstone idag...?
Nu ligger barnen i sina "bäddade med rent" sängar och tittar lite i varsin bok. Tumlarn susar i rummet bredvid och själv ser jag fram emot morgondagen och att jag kan sätta igång med löftet att bli en sundare LINDA!
Natti...

Inga kommentarer:

Populära inlägg