måndag 20 oktober 2008

Min lille.

Han mår inte så bra. Fortfarande feber.
Huvudvärk, yr och matt. Ont i armhålorna. Kan inte gå själv.
Tur han är bra att få i dricka.
Vätskeersättning, Cola, saft, Ramlösa, vatten, nyponsoppa, blåbärssoppa...så det är lugnt.
Han får attacker då han är otroligt ledsen o jag känner mig så otillräcklig då.
Men vi kramas och jag vaggar honom.
Då brukar det avta. Och A bär till toa och badkar. Det vill han göra ofta. Idag har han legat i blöt 4 gånger. Antagligen lindrar det värken i magen o han slappnar av.
Moa är en fin storasyster och är mån om honom.
Hoppas vi andra slipper det här. Fast det brukar slå till rätt snabbt i familjen, fyra till sex timmar imellan så förmodar att detta inte är "vanlig" magsjuka...Natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltid lika härligt att läsa på din sida
här kommer nårgra ord till dej
"Du har något ingen annan har
Du är helt unik
Varje männska har nåt att dela med sig av
Ingen är den andre lik
vi är glada att vi har dig"
en härlig sångtext jag har lärt mig som jag tycker passar på dej
go natt !

Anonym sa...

Instämmer föregående "talare".
Hoppas ni andra klarar er från sjukan. Hälsa grabben från moster att vi tänker på honom! Kraaaaaaaaaaaaaaam

Populära inlägg