söndag 19 oktober 2008

Imorrn

börjar kneget igen. Tog ju ett skift som mjuktart igår, på 6 timmar. Så där lite xtra nu till jul, tänkte jag. Och sen ska ju min del för en viss "svart" sak börja betalas på. Spara för en resa med Suss ska också till! Hon har nog börjat ge upp?
Fast inte kan vi( hon o jag) resa mera än en gång per år, det tvivlar jag ju på. Kanske någon weekendresa, men inga veckoresor. Fast jag skulle gärna vilja det ska jag inte stick under stol med. Ha, där kom ju ett citat igen. Det har varit en sån dag idag. De ploppar upp...ibland blir det helt fel o då får jag leta reda på hur de ska vara. Har grubblat på ett, i allafall halva dagen,
men det kommer väl till mig inatt när jag ska sova?
Som med ex, något namn man inte kan komma på...poff, mitt i natten kommer man på det!

Inga kommentarer:

Populära inlägg