fredag 17 oktober 2008

Varför?

Varför så mycket Thailand nu då?
Jo, för jag vill dit igen ju! Eller nåt liknande. Men det blir nog svårt att hitta ett sådant lungt och ostört ställe igen? Det var verkligen på pricken ett ställe som passade o tillfredsställde mina behov. Inte en massa stimmande, massor med folk överallt. Lugnet var så...hittar inte orden...det var bara jag och några till kändes det som och vi bara va, brydde os inte om varandra. Jo, vi hälsade och så men...nu körde jag fast igen...
Jag menar, kolla stranden! Vi var verkligen ifred! Det såg ut så på dagarna, hela tiden! En kväll var det strandfest och man blev faktiskt snopen att det var så mycket folk på hotellet! Det märktes inte. Förmodligen åkte många iväg på dagarna till andra ställen, såg sig omkring. Men det ville inte S och jag. Så vi gick mellan rummet o stranden o "matbordet". Vi behövde inget annat...huhuhu...det var så underbart!
Tänk att åka så långt för det?
Det var värt varenda krona resan kostade o varje minut på planet!

Inga kommentarer:

Populära inlägg