tisdag 14 oktober 2008

LÖFTET!

5,6 km blev rundan idag! Från Holsby till Skede och slutligen upp till Rösa!
Med en del fotostopp då´rå, men puls hade jag och stram i vaderna, så nog gjorde den turen nytta! När jag var i Skede ringde jag maken och bad honom om att när Emil hämtats vid skolan skulle de köra o hämta mig utmed vägen. Jag ville inte vända o gå samma väg tillbaka nämligen. Och HELA rundan runt hade nog blivit för bra. Det är en mil. Ska inte bli övermodig...Och precis vid Rösaskylten dök Andreas blå buss upp och det var en snopen Emil som fick se sin morsa knata upp för backen:). Och vid Skede kom pappsen som var på väg till jobbet o han fick ju bromsa och backa tillbaka han. Undra vad i all världen det var frågan om? Leendet från honom var värt varenda minut av mjölksyran i vaderna!
Yes box! Här är ett par bilder från turen...Och som ni ser byter även det "smånna" skrud just nu. Tog ett par vyer över ån också men tycker att markens vackra kan få pryda plats här! (Lönnlöven är från träden här utanför på gatan.) Får se vart benen bär hän med mig imorgon? Nu ska jag laga mat. Tja så länge.

Inga kommentarer:

Populära inlägg