måndag 6 oktober 2008

Måndag.

Möte innan jobbet idag. Börjar ett.
"Ramidamdan" kommer vid tolvåtjugosnåret så tar vi sällskap dit. Även om vi inte alltid pratar så mycket på resorna är det ändå skönt att slippa åka ensam.
Andreas och jag var å solade efter älgarna (se inlägg längre ner) Och jag blev lite fnitsig där vi låg i varsin ugn. Han undrade va jag flina åt och jag sa att det här är alltså vad vi gör som man och hustru om det inte är rally på gång! Jo, det är just snyggt...vilka nöjen man haver?
Men det ääär så skönt att skämma bort sig ibland, så igår kväll bestämde jag att han skulle följa med och slumra i solariet. Trodde jag skulle få mothugg och hade ett och annat argument i bakfickan men behövde inte använda nåt sånt.
Det var två avslappnade och lusögda figurer som åkte hem till kaffehurran efteråt. Nöjda och belåtna. Ses...

Inga kommentarer:

Populära inlägg