lördag 10 oktober 2009

Rallyänka...SM...

...grabbarna Friman drog igårkväll redan.
Men de glömde Emils madrass!
Det blir trångt på A:s:).
Eller om de hittade på något annat kanske?
Emil var otroligt laddad och stod ute och väntade länge på att Mattis skulle komma och ta upp dom.
-Om Leif vinner nu, vinner han totalt!?
-Jag vet inte svarar jag.
A muttrade något från ett annat rum men jag hörde inte svaret.

För ett tag sen frågade någon vad han tänker på när han lagt sig.
Om det är tjejer han funderar på?
- Nä! Jag tänker på Leif och rally!
Jag blev riktigt full i skratt.
Undrar HUR tankebanorna går då, de få minuter han är vaken?
Liten som han är så somnar han likt de flesta karlar direkt när huvudet nuddar kudden!
Rally är livet!

Det är skönt tycker jag att de har det gemensamt men jag tog upp med A att han får ta med Moa någon gång också. Ensam. Och det måste ju inte vara rally?
Men det gjorde ju inget.
Fast det skulle han få svårt att förklara för Emil menar han.
-Tja, lämna det till mig då?
Men av muttret och minen att döma så kommer det aldrig att ske!

När de åkt igår så kom Moas bästis hit.
Vi hade lite mysfredag. Lite godis. Jag satt vid datorn en stund.
Hyrde en DVD som vi tråkigt nog inte kunde se.
Hackig och dan å hoppade av sig själv till nästa kapitel mitt i.
Suck.
Så den stängde vi av.
Glodde på någon barnkanal.
Jag domnade bort rätt snabbt.
Tjejerna stängde av TV:n och fortsatte med sina mobiler.
Och fast vi hade alla möjligheter att vara uppe så somnade vi rätt tidigt.
Däremot vaknade bästisen tidigt av att jag snarkade.
(vi låg parkerade i dubbelsängen alla tre)
- Du låter som Kalle Anka skrattade hon.
-Högt och lågt. Fast för en stund sen slutade du.
- Andades jag frågade jag.
-Jag tror det annars hade du inte levt för du var tyst läääänge!

Nähäeni, gott folk.
Nu ska jag knata ut till postlådan och hämta morgontidningen.
Och jag ska fuska idag jag ska ha KAFFE!
Gomorron:).

Inga kommentarer:

Populära inlägg