måndag 5 oktober 2009

Jag tjöt av skratt inatt!



Komplett galna och störtsköna är familjen Osbourne!
Inatt kvart i ett vaknade jag.
Tv:n var fortfarande på. (Somnar lättast om jag får domna bort med den eller en bok.)
Knäppte runt lite.
Kom till slut till den nya serien med dom.
Älskade förra omgången också...
Osbournes Reloaded heter det nu.
Ca fem i ett låg jag och skrattade, eller snarare vÄSTE och vred mig för att inte väcka grabben som låg bredvid mig.
Tårarna sprutade!
Jag misslyckades.
- Vad är det mammma, undrade en yrvaken Emil.
- Inget svarade jag med ett leende som hade klyvt mitt huvuvd mitt itu om inte örona satt där de nu gör!
Han log lite snett o vint åt mig och somnade om direkt.
Det jag skrattade åt var att Kelly hade bjudit med pappa Ozzy på Yoga!
Helt obeskrivligt!
Försent kom jag på att knäppa bilder på spektaklet men jag hade nog inte klarat det ändå som jag skrattade ju!
Det var länge sedan jag hade så roligt faktiskt!

2 kommentarer:

Moster sa...

Jag skrattade också för fullt då jag råkade hamna i det här programmet.O den äldre damen som inte kunde sluta krama Ozzy,härligt program.

Linda sa...

Ja, de är för härliga!
Jag skulle nog bli som den äldre damen om jag träffade honom;)
KRAMA hela dagen!

Populära inlägg