torsdag 13 maj 2010

Lite mör men ok...

...jag tuppade av på jobbet inatt.
Damp av stolen -helt enkelt.
Tuttut till Eksjö...Bra killar i ambulansen även om man tycker att de kunde tagit en annan väg.
När vi kommit en bit sade jag:
- Akta älgarna i Åryd.
Men då fick jag veta att där var vi inte alls:)!
Sträckan Karlstorp, Bellö, Hjältevad, Eksjö var väl inte den mest idealiska för min åksjuka, hahaha, men det gick bra.
Var rätt dåsig faktiskt.
Läkaren sa: en gång är ingen gång.
EKG och blodprover ok.
Andra tester också då jag fick peta PÅ näsan, blunda stående med armarna rakt ut, följa fingret osv.
Händer det igen blir det storgenomgång.
Kan ha varit antingen blodtrycksfall eller blodsockerfall eller epilepsi.
tiden får utvisa.


Så vill jag verkligen från djupet av mitt hjärta tacka mina underbara arbetskamrater!
Allihop!
Förstår att det måste varit omskakande att se mig ligga där på det viset.
Jag minns det mesta förutom då det hände.
Men så var Lenas goa ansikte där.
Och ni andra.
TACK IGEN!
Vi se på måndag:)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men fy så otäckt !!
Många kramar på dig.

Linda sa...

Tack min vän!

Populära inlägg