torsdag 15 oktober 2009

HUR är det möjligt?

Inatt är det tredje gången som jag vaknar på exakt samma klockslag inom en veckas tid!
För några nätter sedan vaknade jag på det slaget två gånger i rad.
03:37 lyser de röda siffrorna i taket!
Så nu sitter jag här och funderar må ni tro;)!
Det är mer mystik i det här än det jag skrev om i ett par inlägg längre ner.
Fast det här har säkert en förklaring det med?
Vet inte vad bara...än.

För övrigt så är jag tjyvtjock i halsen!
Jag åkte dit på Moas förkylning.
Bra att det kommer nu och inte när jag ska till E-tuna!
Natti!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Grubbla inte så mycket på det nu Linda. Använd din energi till annat. Exempelvis att bli bra från förkylningen. Ozzy är otroligt underbar att ha att göra med som rehabpatient. Trodde inte sådana hundar fanns.............

Linda sa...

Nähe inte grubblar jag på det!
Det är ju häftigt ju!
Och det ska bli så skönt att få lägga armarna runt Ozzys silkeslena svartglänsande hals igen.! SNART!
Och de andra ulvarnas åxå naturligtvis:)
Kolla in nyförvärvet...

Populära inlägg