onsdag 17 december 2008

Onsdag.

Och fantasin tryter. Men det är ju onsdag så den "rubriken" får duga.
Inte mycket har hänt sen sist, dvs igårkväll;)
Har sovit djupt. 10 över 6 vaknade jag av att det "small" till någonstans.
-Jaha, efterskalv, var min första nyvakna tanke.
Det var det nog inte, haha...

Vidare kan jag berätta att en viss Anders gav mig ordentligt med "sanningar" inatt.
Jädrars vad tuff han var!
Skönt att veta att han visst kan vara väldigt rättfram.
Men SÅ hård och arg är han ju nu inte på riktigt.
Nä en redig "mjukis"! En hyvens...
Vad som kändes däremot var att de övriga i Ufo-Sverige helt lugnt stog och såg på när han gjorde "mos" av mig.
Vill drömmen säga nåt eller...
Är det samvetet som gnager igen?
För lite själ å hjärta i det?
Jo, så har jag väl nästan alltid känt.
Vad är en bal på slottet, eller dvs en kurs om året?
Det är ju så mycket annat resten av året!
Är det att engagera sig, gå på EN kurs om året?
Jag älskar att sjunga, men slutade ju i kören pga att jag missade för många körövningar.
Och det kändes inte bra att bara vara med ute å sjunga.
Kan jag inte vara med på allt får det vara.
Jag vill inte göra något halvtaskigt.
Känns inte just mot dom som verkligen lägger sin själ i det.

Igår skrev jag ju om den ruttna odören ute.
Tydligen fanns den på flera håll här på höglandet.
Hade det med skalvet att göra?
Nä det tror inte experterna.
Vilka experter framgick inte.
Och VADDÅ TROR?

Inga kommentarer:

Populära inlägg