måndag 1 december 2008

Nu har jag klantat mig igen:)

Svisch, halkade jag och drog i igår.
Jag är ingen bra apa längre.
Ska inte klättra högre än över mattkanten;)
Slog i röven, svanken, båda underarmarna, fastnade med vänster lillfinger och vred väl till på något vis så musklerna ömmar vid axellederna ner mot bröstmusklerna.
Gansaka rejält.
Tog en stund nu när jag lämnat barnen och "leade" till mig och smorde den blåa svanken och axlarna.
Så snart är jag som ny igen...
Annars gick helgen bra.
Att det är segt stundtals är ju naturligt, skulle ju velat gå lite med barnen på stan eller åkt till Kvill på julmarknad/skyltning.
Har jag funderat på i många år.
Alltid skulle man väl hitta någon "gammal känning" att krama om och prata med. (I Kvill alltså.)

Tre nätter att jobba, SEN ska jag julstäda!
Ikväll blir det stakarna i fönsterna.
Ses sen...

Inga kommentarer:

Populära inlägg