måndag 8 december 2008

Måndag IGEN!

Round round, im spinning around.
Det sitter något jag kan ta på i nacken och strax nedanför, nästan mellan skuldrorna.
Ryggraden brinner!
Och på det den där förknypplade, vansinnigt irriterande yrseln!
Borde vara van!
Har haft yrselattacker sen jag var i sena tonåren. Fast då berodde det nog på mitt VÄLDIGT för låga blodtryck. Satt i nån vecka i stöten. Det innebar en veckas sittande nattetid. Låg jag ramlade jag ur sängen...
Nu härrör ( stavas det så?) det från nacken och ibland örat. Yrseln känns olika beroende på vart den sitter så att säga.
Jag läste på mors sida att en väninna till henne också har en värld som roterar fortare än vad som är skönt! Bodde vi närmare kunde vi ta varandra i hand och dra en Schottis?!

Inga kommentarer:

Populära inlägg