söndag 7 december 2008

Hokus Pokus.

Tuben, m.fl var också där och vi hade så trevligt. Träffade en del "nytt" folk med Kvillanknytning och de var mysiga hela bunten! Kvällen gick alldeles för fort och det är ju precis som det ska när man har kul! Och jag drack alldeles FÖR MÅNGA shots! PHU! Fast en rann ju lite på sniskan. (Får skylla på trängseln där lite faktiskt. Plus att det var mera i den än de andra kanske?) Det var lakrits hela kvällen förutom den lilla biran till maten tidigare.
Vi åt jättegott på Chili Thai. Jag fegade ur o tog biff i strimlor med "svampinjoner" o lök! Susanne tog Black and White, Oxfile m tryffelsås o fläskfile med bearn.sås...som vanligt önskade jag att jag tagit det som den som sitter mitt emot gjort. Fast jag snodde några provtuggor när hon var vänd åt ett annat håll, hehe!
GO NATT! Poff! Gone...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, en ny Clas Svahn håller på att krypa fram ser jag, hahahah

Jättekul att höra att just ni hade det, jättekul alltså.

Linda sa...

JO, faktum är att jag tänkte på Clas då och kände att AHA är det så här det är så kan jag nog tänka mig att fortsätta, hahaha.
Käre Clas Svahn vi får hålla oss på varsin kant när vi är ute å käkar hädanefter. Lämna åtminstone fyra emmellan. Annars blir det tomt för den stackaren som är i mitten!

Populära inlägg