söndag 28 december 2008

Nej.

Jag kan inte koppla av.
Det blir väl tv:n eller en bok inatt.
Är så pass utvilad nu att det bara blir ett par, tre timmars sömn nu på nätterna.
Fast jag mår pyton på förmiddagarna i stället.
Gör inget iof.
Humöret är ju någolunda jämnt menar jag, så det är lugnt.
(ständigt förbannad, hahahaha, nä´rå skojjar bara, det går bra.)
Om man skulle ta å åka å glana i lite affärer i morgon?
Barna behöver kläder igen.
Emils ben tycks växa flera cm varje natt.
Han har väl bara ett par byxor nu som han inte ser ut som Magnus Härenstam i!
(ankellånga/ korta)
Och Mosing behöver tjocka tröjjor.
Springer runt i kortärmat än.
Hon har typ collegetröjjor, men de vägrar ju damen att ha!
Men vi såg en snygg kofta på Maxi häromdagen...bl.a.
Nähä, ni. NU ska jag ner och glo i bokhyllan.
Får se om något faller mig i smaken där.
Tv:n hägrar inte speciellt just nu faktiskt.
Good night. (sweet dreams...)


Inga kommentarer:

Populära inlägg