fredag 5 december 2008

Nässjö tur å retur.

Hämtade biljetter där.
Gick som en dans fast det är en av de tråkigaste vägar jag vet!
Ställde farthållarn och vred upp stereon. "Galde" hela vägen fram å tillbaka.
-Who is the master ( jag) and who is the slave...(gissa) med Madonna.
Lite Ozzy med. -I have a ghost behind my eyes...m.fl.
Så nu ska vi åka och kolla på Åsa Jinder på tisdag.
Ser jag verkligen fram emot.
Om min vän hinner hem till dess. Men det ska nog fixa sig:)
Nu fredagsstädas det i huset. Fast barnen gav upp rätt snabbt. Jag förstår dom.
De är helt slut efter en intensiv vecka i skolan.
Nu ligger de i varsitt rum och glor på v en stund. Ikväll ska tjejen på disco.
Jag ska få fixa hennes hår. Tror ni jag är salig eller?
Förra gången jobbade jag ju och missade hennes discodebut.
DET SVED!
Ha en fortsatt bra efermiddag så kanske vi ses ikväll en sväng?

Inga kommentarer:

Populära inlägg