torsdag 4 december 2008

Jag- helt enkelt. IGEN!

I sann virrstil började denna dag;)
Min mobil ringde vid strax innan två. En lite uppgiven röst sa: Mamma, vi ska inte vara på fritids idag...
- Kommer på stört! Svarade jag o undrade såklart vad som blivit fel nu då?
Jo men visst! Naturligtvis har min vacumhjärna ställt till det igen. Eller vacum förresten, ibland är det inte ens det!
Klå det någon!
Jag hade av någon anledning inte fyllt i den här dagen.

För en stund sen kom jag hem från en timmes massage i Skirö.
Mmm, det skulle vara obligatoriskt i ens liv från födseln att få det!
En bra start på friveckan om man bortser från missödet med fritids.
Nu sitter jag här och mår sååå bra, känner mig riktigt bortskämd på det braiga sättet.

Kolla på ljushuvudet här då.( klicka på länken nedan) I dagboken 3 december!
Det stämmer lite det där uttrycket: - Det gör inget att man är lite dum, bara man är söt!
Nu har det blivit mera stabilt i tillvaron. Nu är man bara dum! (Ironi är bästa självförsvar)
http://www.fyrbackensgreyhound.se/HTM_DB08-12-dec.htm
Det var tider det!
Ha en bra kväll och MYYYYS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Irrevirre är ju din morsa, ju

Populära inlägg