fredag 19 december 2008

Varför hjärtan?


För att jag vill det.
Har läst att det är stridigheter bland en del bloggare igen.
Vilket är synd.
Det tar mycket energi från dom inblandade tror jag.
Energi som de flesta vill lägga på positiva ord egentligen.
Det är så fruktansvärt synd att vissa inte kan låta bli att hacka på trevliga människor?
Som sprider så mycket värme och lugn med sina bloggar.

SÅ därav ett par guldhjärtan!
Både till andra bloggare och andra som inte bloggar.
Som finner nöje att läsa...

Och till alla mobbloggare vill jag säga: Ge f..n i andras tvätt!
Du har säkert egen skit att tvätta!
Och återigen: Har ni inget bra att säga andra, var tyst då!
Sluta vara så elak.
Vem vet? Kanske får du värmen tillbaka?

4 kommentarer:

mickevera sa...

Hej LINDA ! Formodligen är den som hackar ner på någon anann avundsjuk. Eller på annat sätt inte kan acceptera andras framgång. Men då är det så att det kostar mängder med energi att vara besvärlig mot andra. Det är som att bära en ryggsäck som blir tyngre och tyngre med hat, eller att försöka göra livet surt få en medmänniska. Totalt meningslöst, den som blir utsatt för de sjuka hatet kanske inte vet om det eller överhuvudtaget inte bryr sej det minsta. Förmågan att glädjas med andra människor när det går är kanske en gåva vad vet jag!!!
Många kramar Stigge !!

Anonym sa...

DU har ett hjärta av GULD

Linda sa...

Mmmm, du har så rätt Stighelmer.
Men har en del ingen som helst självinsikt?
Eller samvete?
Att såra och försöka förstöra vad en annan byggt upp för sin egen skull, i det här fallet en blogg,genom att på en annan sajt lämna ut personuppgifter, händelser som inte är nämnda i bloggen, privata saker, osv om denna är så kränkande att jag undrar om jag skulle orka med att fortsätta blogga? Nu är jag ju inte anonym här precis så man kan ju stöta på vad som helst, har redan fått oförskämda mejl...från världens alla hörn, Kapstaden bl.a...

Linda sa...

Till anonym!
Det har du med! Tack:)

Populära inlägg