onsdag 31 december 2008

Gott slut...Gott nytt!

Blir nog bra;)
Vi är vakna nu efter en sen kväll.
Frukosten är avklarad, barnen påklädda.
En jobbar.
Jag börjar nästa år.
Ska fixa tll lite här nu och sen sticka till stan å ordna med en webbkamera.
Kanske får man se någon långväga innan dagens slut?
Vore en perfekt avslutning på året.
2008 kan väl summeras som de flesta andra år...

Mycket upp och ner!
Och lärdomar om mig själv.
Som vanligt. En del stort, en del smått men ändå betydelsefullt!
Jag har en del önskningar om framtida dagar i det nya 2009...
Men de tar jag inte här och nu.
Inte heller för starka förhoppningar, då önskningar har en tendens att gå åt motsatt håll.
Men jag ska göra vad jag kan för att styra det i "min" riktning och sen hoppas på det bästa!
Ha det bra så länge så ses vi lite senare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till webbkameran och ett riktigt gott slut på 2008. Kanske om vi har tur kan vi se varandra i ögonen före 24.00. Jag jobbar till 21.30 ikväll men sedan finns jag i närheten av datorn.
Jättekramis från mamma

mickevera sa...

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA !!!
Från Stigge !!!!

Populära inlägg