fredag 5 december 2008

Hej o go morron!

Trots regn å rusk så känns det toppen att kliva upp!
NÄR gjorde det det så här precis efter en arbetsperiod?
Jag brukar ju stupa som en fura direkt jag lämnat barnen i skolan!
Kan det vara massagen igår?
Och jag fick en övning att göra varje morgon o kväll för att tänja ut mina "korta" muskler på ett visst ställe, någostans där ryggen möter röva bl.a.
Vet inte om det berodde på den men inatt har jag faktiskt inte haft kramp i vaderna.
Sovit gott hela natten förutom när våra små "osaliga" små andar stod vid sängkanten o frågade: Får vi ligga här? Med ungefär en timmes mellanrum.
Naturligtvis! Sen sov vi vidare. A gick upp efter en stund men jag låg kvar nöjd och glad fastän Emils knän i ryggen kändes lite vassa.
Ibland får man ta det, bara för att det är en go känsla att ha dem nära!
"Imorgon" vill de inte ha den närheten och alltså får man passa på!
EN BRA START PÅ DAGEN!
Hoppas ni får desamma.

Inga kommentarer:

Populära inlägg