torsdag 11 december 2008

Bara en förmiddag gjord.

Jag är helt slut.
Ni börjar kunna det här nu va?
Trött, trött, trött...Ni har läst det SÅ många gånger förut.
Men vad är det? SKA DET VARA SÅ HÄR? "Då vill jag inte längre va med!" (Lasse Holm ni vet)
Och med tröttheten kommer alla irriterande tankar och irrationella känslor.
Jag har provat naturmedel. Något piggare men då strejkade magen av det. Bort med det.
Och sova kan jag inte heller ordentligt. Vaddå rundgång?
Men det ger sig väl nån gång?
Snaaaaart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linda
Du skulle jobba dagtid - helt enkelt! Den där skiftgången är inget för dej, min vän. Det blir INTE bättre, snarare tvärt om. Ursäkta, men du blir inte yngre, så är det - helt enkelt.
Inte sagt/skrivet för att vara elak,utan det är bara den bittra sanningen - helt enkelt.

En som vet

Anonym sa...

ok.

Populära inlägg