onsdag 3 juni 2009

Nu har jag frågat!

Läs här först, http://lindafriman.blogspot.com/2009/03/mitt-ansiktsregister-sviker-mig.html

För bara en halvtimme sedan mötte jag samma kille på Maxi och när vi passerade stannade jag honom.
- Ursäkta men VEM är du?
Jag känner igen dig men...
Han tog i hand och svarade att han tyckte han kände mig på nåt vis han också!
Men inte blev vi klokare när vi sa våra namn.
Mickael nånting...jobba på P....o.
Vi känner Stig (som också jobbat på P....o) sen vi var små knattar båda två men det är inte därifrån heller.
Hahahahaha, nu undrar vi ännu mer!
Får väl se om någon polett ramlar ner till nästa gång vi "stöter" på varandra, förmodligen på Maxi;)

När jag kom hem och stannade bilen trodde jag det var något fel med den först. Kokade den? Det bubblade på nåt vis.
Men att det puttrade så konstigt fick sin förklaring så fort jag öppnade bildörren.
Vid garaget står rallybilen på tomgång...paus... NU får ni skratta och ruska på huvudet åt mig;)

1 kommentar:

Lotta sa...

Hahaha,vilket frågetecken !!
Jag kan bli galen när jag ser en människa jag känner igen men inte kan placera henne/honom!

Populära inlägg