tisdag 9 juni 2009

Dom var borta och det var så hemskt!

Om den här bilden är tagen just då vet jag inte men av minen att döma så...
Jag tappade bort både mamma o pappa! Jag såg dom helt enkelt inte och den känslan glömmer man inte. Att känna sig övergiven, glömd, borttappad, ensam är så skrämmande för en som inte är mer än en tvärhand hög;) Och så var de så nära?
Fast pappsen kanske jag inte kände igen utan skägg?
Det är han som sitter bakom mig på huk (till vänster).
Och morsan står uppenbarligen rakt framför!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mycke "Emil" i den bilden. en kopia :)

Linda sa...

Japp! han e min;)
Hoppas du kommer trivas bra med ditt nya jobb nu! Jag glömde säga det...

Lotta sa...

Stackars liten som trodde hon kommit bort =( Kanske samma panik som jag får när jag "tappar" bort en unge på nå't köpcentra !! Värsta tankarna hinner komma innan jag hittar dem igen =O

Linda sa...

Jaaa, panik é rätta ordet.

Populära inlägg