söndag 7 juni 2009

Ingen tur med cyklarna till Vetlanda...

...men en sväng på byn blev det.
Emil och jag var nyfikna på bilens utseende efter helgens race.
Barnen tyckte det var häftigt och de pratade i munnen på varandra om vad de såg.
Jag gick mest och såg tusenlapparna fladdra förbi jag. Andras tusingar, men ändå.
Precis när vi skulle cykla vidare kom stora trailern "hem" också.
Efter en pratstund me S och en titt däri trailern, cyklade vi vidare.
När vi kom hem har jag mest ägnat tiden åt att leta eter ett par bilder från min barndom och de där teckningarna som ligger ute på http://www.fyrbackensgreyhound.se/ vid Lindas sidor.
OCH NU HITTADE JAG DOM ÄNTLIGEN! I ett kuvert i bokhyllan låg dom.
Bra plats!?
Jag har letat där förut men då låg dom inte där, hihihi, öh?
Trodde att hönshjärnan slängt dom av misstag.
Sådant har ju hänt förut.
Jag är hopplöst vimsig och jag är född sån! Det är en bra ursäkt.
Och det blir ju inte bättre precis. Fotona är borta än men de dyker la upp de med förhoppningsvis...

2 kommentarer:

"Laban" sa...

Var väl dax att hitta dom så XX såg till att du såg dom nu
Jaa, se den "andevärlden"......

Linda sa...

Hahaha, kanske det du Laban;)

Populära inlägg