torsdag 18 juni 2009

Väga för och emot.

Ja, det får man göra ibland.
Vad är nackdelarna i en del man gör/ vill/ ska/ bör/ önskar och vad är fördelarna?
Och varför är det alltid lättare att hitta fler nackdelar än för, det undrar jag?
Jag har hunnit med att både bestämma mig och ångra mig idag!
Flera gånger.
Usch vad jag är velig.
Eller som en på jobbet säger: - Du är en förvirrad ung dam, Linda.
JO, jag tackar!
Så kära J, du kanske kan bortse från mitt sms? Vi får se;)?
Fast du kan ju faktiskt få "det" jag skrev om ändå, för "den" existerar ju redan.

Pratade med Suss tidigare ikväll.
Snart får vi en tid tillsammans eftersom hon går över på vårat skift under semesterperioden.
Rasterna kommer att gå ännu snabbare än de gör nu!
Tänk vad vi ska bluddra, pladdra, tjattra och fnissa !

Inga kommentarer:

Populära inlägg