torsdag 11 juni 2009

En promenad...

...först med Moa bredvid, cyklandes.
När jag vände fick jag en hoppande, skuttande, trallande, trixande Emil med mig också. Det är en så energisk unge det där och jag skrattade när han försökte gå när jag frågade om han kunde prova att bara gå vanligt bredvid mig. Men efter ett par tre meter började axlarna veva, sen hela överkroppen och vips kom det ett skutt igen!
- Näe, mamma! Jag kan inte bara gå sa han å skrattade, skuttande.
Moa cyklade hem i förväg. Det gick väl för sakta bredvid buskillen och mig så hon bad om nycklarna och drog. Stora tjejen.
Snart ska jag göra mig iordning. Nattskiften väntar...
Natti, natti! Ni som sover om "nättera".

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hahaha,inte lätt när man har för mycket spring i bena =)

Jessie sa...

Jag ska hälsa från pappa(Affe)! Jätte mycket!!!
Kram

Linda sa...

Nä, det är inte lätt. Hahaha.
De är ju så goa när de är så där så det kryper i dom. De spricker nästan av livsslust!

Linda sa...

Kära Jessie.
Tack SÅ mycket för hälsningen.
Vad glad jag blev!
Önskar jag fick krama om er ALLA!
Men nu får du krama om farsguben till jag träffar er!

Jessie sa...

Det ska jag göra!!!

Populära inlägg