fredag 28 november 2008

Vilket gäng!

Foto: Anders Rosenberg
Här står några av mina bästa vänner.
Även om vi inte hörs till "vardags" så finns den där...vänskapen. Stark och orubblig. Ni vet vilka ni är så namngivning är överflödig;)
Här är bilden som alltid tas enligt tradition efter avslutad fältundersökarkurs! Några saknades i år!
Hoppas vi ses nästa år igen! Samma plats. Härliga människor! Jag menar ALLA!
En del av er träffar jag ju i andra sammanhang ( för Ufo- sverige) på andra platser. Vid ett annat tillfälle ska jag skriva en kort historia om HUR jag ser på "ufofenomenet"! Varför jag hamnade här.
Jag likt många andra får ju många konstiga kommentarer om detta.
Hur man kan syssla med sånt? Men som sagt det blir i ett annat inlägg en annan gång...hav tålamod;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Linda min vän

Vi är så glada att vi får ha dig i vår lilla grupp/familj

Vi finns ALLTID för dig det vet du

Populära inlägg