måndag 17 november 2008

Go morgon.

Lite brrr och hutter var det denna friska morgon.
Och inatt väckte jag min gube och vi gick ut och ställde oss på gårn med nackarna bakåt. Jag hade stått på övervåningen en stund och glott genom fönstret där. Men ute är ju bäst.
Men vi såg inte så många stjärnfall som vi hoppats på. Leoniderna tror jag visst det var man skulle få se. Jag "försov" mig naturligtvis så vi kom ju inte ut förrns 03.25.
Fast jag såg 7 totalt, varav en bara "fjärta" till. Det blev en liten rökpuff efter den som kanske syntes fem sekunder eller nåt. Ett litet moln.
Sen blev det att gå in och snusa en stund till. Skämdes lite som drog upp A för han såg två eller tre bara. Men han gick med på att göra ett nytt försök en annan gång;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säg till mej med då innan så ja får se!!!!!!!

Anonym sa...

Okejsanhejsan!

Populära inlägg