tisdag 25 november 2008

Göta Petter!

Vad trött jag är. Igen?!
Och bara två förmiddagar gjorda. En kvar...
Sen bästa skiftet i tre dagar även om det är många timmar från familjen.
Men jag funkar bäst att kliva upp sissådär sju, lämna barnen i skolan och styra undan här hemma. Käka och åka till jobbet. Pigg o glad. Fast ibland gäspar jag direkt det ska jag erkänna. Men det beror på det lägre lufttrycket i fabriken. Säger vi. ( Va jag tjatar)
Nu har jag mysat till det i "gamla rummet". Tänt måååånga ljus i kakelugnen. Önskar vi kunde elda i de två vi har Mne de behöver provtryckas och ev lagas och den summan behöver vi inte ha i utgift just nu. Men värme/ blockljus funkar fint det med.
Sitter just nu och skriver med gul färg på vit bakgrund. Gissa vad det är?
SUPERSVÅRT! Jag se inte ett smack. Så hoppas det blir bra i bloggen sen för inte fanken sitter jag å skriver "öm att" nu;)
HA EN BRA KVÄLL!
NU SKA JAG RINGA P SOM FYLLER ALLDELES FÖR MYCKET IDAG;)
Hela trettionio år.
KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

eller halva 79 kanske....hihihi

Populära inlägg