söndag 16 november 2008

Söndag

Hej hopp vilket väder! När jag åkte hem från jobbet i morse var det bitvis lite vingligt av blåsten. När man går i fabrikens lokaler är världen utanför något inte existerbart, tyvärr. Så ibland blir man överraskad. Både positivt och negativt naturligtvis. Idag kunde det varit 20 minus och drivis utan att det stört! JAG ÄR NÄMLIGEN LEDIG IGEN!
Tar semester nu inatt! Tolvtimmarsskiftet får klara sig utan mig, hea, hea, hea. Och barnen vet inte än:)
Senaste tiden har varit urtrist här. Jag har varit lite trött och nere. Saknat min familj fast jag haft dom runt mig. Det är ju det att jag inte orkat som tärt mest på mig. Då kommer ju det dåliga samvetet som de flesta vet.
Men nu ska jag ta mig ann det här. Försöka pigga till mig och ta igen, vara med barnen. På riktigt!
Spela något spel, ta dom i knät läsa bok. Bara vara, för att citera en vän!
VI SES...

3 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅÅÅ skönt att kunna läsa lite här igen hörredu.
Ta hand om dej nu då och pussa på ungar å gubbe.

Anonym sa...

Du ringer när du får en stund över för mig.
Njut av din ledighet tillsammans med barnen.

Anonym sa...

Till Anonym. Jag är här:)

Och till modern: Nu har jag ringt till dig och njutit av familjen:)love you!

Populära inlägg