söndag 2 november 2008

Kursen.

Go´kvällsan!
Då är kursen slut för denna gång och naturligtvis försvinner timmarna för fort!
Tjopp, kommer man dit på fredagen och tjoff, är det söndag.
HM!
Faktiskt känns det redan när man vaknar på sön morgonen att det är lite trist, vet ju att det bara är få timmar kvar med vännerna.
För som jag sagt förr, man vet ju inte när man ses igen? En del har jag ju kontakt med per sms, mail och så men de flesta träffar jag ju bara på kursen...

Ozzy är lika go som jag trodde, kan jag tala om.
Han är inte det minsta blyg och är precis så "pojkaktig" som jag föreställt mig.
Och nu ser LilleBo riktigt vuxen ut.
Simen har förövrigt en klok faders överseende och tålamod med de unga tu.
Pollux bara är...
Just nu sitter mor o glor på F 1 och jag tar mig en stund här och glor!
Ska ringa hem också. Blir ju kvar här i Kolbäck tills imorrn.
Vill inte ligga å köra i mörker även om jag längtar efter barnen o guben.
Vet också hur trött i skallen jag brukar vara efter kursen så det är bättre att ta det lite lugnt ikväll och köra hem någolunda pigg och hämta "skruttarna" på fritids istället.
Överraska.
Så underbart att se dom springa emot en och flyga upp i famnen. SUCK!
DET ÄR SANN LYCKA för mig...
Hej so long!

Inga kommentarer:

Populära inlägg